Začíná JP Morgan pracovat na PR kampani?

by Jan Dvořák Duben 12th, 2012 1 komentář »

Přesně před týdnem jsme na trhu stříbra byli svědky něčeho nevídaného. Blythe Masters, vedoucí sekce komodit společnosti JPMorgan se objevila na CNBC, interview vyvolalo široký ohlas. Zejména proto, že JP Morgan je společnost s největší short pozicí na trhu stříbra.

Podle T. Buttlera však nic neprobíhá jen tak, zvláště pokud jde o interview na CNBC. Naopak, Blythe Masters se vyjádřila v tom smyslu, že JP Morgan v komoditách vůbec nespekuluje, nemá žádné nekryté pozice a veškeré firemní short pozice jsou důsledkem long pozic klientů, kterých pro ně drží velké množství. Tento fakt mě docela překvapil, protože pak JP Morgan má vlastní short pozici.

Dále mluvila i o manipulaci ceny stříbra, jako by se to JP Morgan nijak netýkalo a žádná manipulace neexistovala. Přitom proti JP Morgan je kvůli podílu na trhu vedena řada soudních žalob ohledně manipulace speciálně na trhu stříbra.  Jak tyto žaloby dopadnou, ukáže až čas.

Celé to na mne působí, že JP Morgan začíná pracovat na PR kampani ohledně trhu stříbra. Důvod této kampaně nechť si každý dosadí dle svého.

 

Hledáme nejlepší články čtenářů:


10 dosud nejčtenějších článků na serveru:

 

Další vybrané články:

Jeden komentář k článku “Začíná JP Morgan pracovat na PR kampani?”

  1. Jan Dvořák napsal:

    Jsem docela zvědav na případná pokračování této kompaně. Napoví mnohem víc.

Napište komentář

Pro napsání komentáře se musíte přihlásit